Nyquist

دانلود پروژه رسم نمودار نایکوئیست یک سیستم LTI بر روی LCD گرافیکی که پایان نامه دانشجویان (اکرمی – فتاحی) از موسسه آموزش عالی سجاد می باشد .
هدف از انجام این پروژه ، ساخت یک نمونه دستگاه است که به صورت اتوماتیک ، با گرفتن بعضی فرضیات از کاربر ،پاسخ فرکانسی مداری که در قالب یک سیستم LTI تعریف می شود را به شکل نمودار نایکوئیست رسم نماید . این مدار خطی نامتغیر با زمان ، به صورت فیزیکی و کاملا عملی به درگاههای سیستم متصل می شود .
سیستم مورد نظر، با اعمال ورودی سینوسی که دارای دامنه و فرکانس مشخص ( و قابل کنترل ) است ، دامنه و اختلاف فاز خروجی مربوطه را اندازه گیری می کند . با تکرار این عمل ، یعنی ورودی دادن و اندازه گیری های خروجی در فرکانسهای مختلف ، یک جاروب فرکانسی را انجام داده ایم و می توان ادعا کرد که سیستم بدون داشتن هیچ گونه اطلاعاتی از محل صفر و قطبها ، جاروب فرکانسی را انجام داده و نمودار حاصل شده را رسم می کند .

    ادامه مطلب را بخوانید »

icon برچسب ها: electronic download, LCD, LCD گرافیکی, pdf, آموزش, آموزشی, اختلاف فاز, اختلاف فاز خروجی, الکترونیک, الکترونیک دانلود, پاسخ فرکانسی, پاسخ فرکانسی سیستم lti, پاسخ فرکانسی مدار, پایان نامه, پروژه, پروژه دانشجویی, تخصصی الکترونیک, جاروب فرکانسی, دامنه, دانلود, دانلود الکترونیک, دانلود پروزه رشته برق, دانلود پروژه, دانلود پروژه الکترونیک, دانلود پروژه رسم نایکوئیست, دانلود پروژه رسم نمودار نایکوئیست, دانلود پروژه نایکوئیست, دانلود پروژه نایکوئیست, دانلود مستقیم, دانلود مستقیم پروژه, سیسام lti, سیستم, سیستم LTI, شکل نمودار نایکوئیست, صفر, صفر و قطبها, طراحی, فرکانس, قطب, مدار, نامتغیر با زمان, نمودار نایکوئیست